martes, 13 de mayo de 2014

Primavera = Cavallers

Per definició per mi primavera vol dir Cavallers, els últims dies de bloc de la temporada. Quina millor manera d'acabar la temporada de bloc que allà, al Pirineu, fresquet i en un entorn incomparable. Envoltat de blocs inhumans, de qualitat superior i amb una calma dificil de trobar a qualsevol altre zona de bloc del nostre país.
Hem passat allà la setmana santa i el pont de primer de maig. Per setmana santa vam pujar amb la Laia , Pol R. i Kati , una mica de calor però tot i això vam poder tibar suficient i descansar una mica del ritme de la city.
Pol va encadenar algun pepino de gama extra com Master Kus 7b+ ( que fa trontollar les bases del grau ) o el Pur et dur 8a, deixant molt a punt la versió directa que puja un + la seva dificultat. Per més informació sobre les ascensions del xaval visiteu el seu blog www.underclimb.blogspot.com .
Jo per la meva part vaig fer alguns clàssics més assequibles com un 7a+ de dinàmic al bosc just al costat de markeleta , pober kus 7a+ o la formiga atòmica 7a. Laia s'estrena fent el seu primer 6b+ Cantonera amb força facilitat i s'endú també algunes plaques tècniques de V+/6a . També es va deixar molts blocs a punt per no donar un últim pegue, però poc a poc.
Kati per la seva part enxufa també força blocs de 6b a 7a+, pober kus entre ells.
Escalfant a un 6b del sector Corbar. 5*

Per el pont de maig erem un equip més nombrós. El primer dia només estàvem nosaltres 4, vam pujar al Oncle de Rubís un 7b+ o 7c cabró com ell sol que Pol R. resol després d'uns quants intents, sense trucs, de cara com els valents després de fallar alguns cops agafant la pinça, un bloc dels que de per si sols justifiquen una visita.
L'oncle de Rubís 7b+
El dies següents ja erem més gent , Roger Crespo, Gaspar, Cristian Gutierrez, Julio, Albert Giné, Dani, Simón, Txell, German, Jaime i algú més que potser em deixo. El primer dia van estar gravant pel bosc i el prat per la peli de l'Albert i els altres ens vam dedicar a fer clàssics preciosos. Jo per la meva part m'enduc Andromeda 7a+ boníssim, X-man 7a+ també increïble fent doblete amb Gaspar i German.

L'últim dia jo em vaig dedicar a dormir i fer el gos, cosa que per culpa del vent no havia fet en condicions les nits anteriors i a última hora vem pujar al bosc i al Jampi amb la Laia. Allà ella fa varis blocs de V+ i cau al segon pegue del top d'un 6b tècnic que no va provar més per falta de pell. Jo vaig fer al segon pegue Ripswou 7b. I ja cap a caseta, parada tècnica a soar a El Pont de Suert i carretera !

No hay comentarios:

Publicar un comentario