lunes, 17 de diciembre de 2012

Albarracin , la comarca i can bruguera ..



El passat pont el vam passar el pont a Albarracín . 4 Dies de blocar a tope , sense entretenir-se massa amb cap bloc però inflant-nos a escalar :) . Vam sortir de Barcelona amb l'Arnau i direcció a Albarra , però abans una paradeta a Alcañiz , lloc a tenir en conta , només ens va donar temps a veure un sector petit però amb la quantitat de sectors que hi ha allò ha de ser un paradís . Roca similar a la del Cogul i paissatge també , pols cap ombra , arenisca fina i blocs exigents . Escalfar en un esperó de 6a i una placa rabiosa de 6b+ que et rebentava els dits i no vaig fer i després un esperó tremendo de 6c+ ben dur  , boníssim , una canya ! Les forces no m'acompanyaven gens , males sensacions les mans s'obrien més del que ja es normal .. Al fer-se fosc , birra fresca per possar el cos a lloc i cap a Albarra . Al arribar al parquing del cabrerizo allò estava a rebentar de gent i els seus putos gossos ..
La Maña 6c+ Alcañíz

Primer dia cap a la fuente , sector molt bò que ja vaig visitar en la anterior visita . Escalfar en un 6a "primer mantel" , un 6c " el gorro" boníssim i un 7a " por la boca muere el pez  " també molt guapo , les sensacions eren molt millors que el dia anterior , ja calents una visita al "pilas hacendado " el repeteixo per grabar-lo i l'Arnau s'emporta en un pegazo " El plus del autobús" que té una pinta boníssima , jo no el provo a la sortida ja ni em moc jajajajaja . Després a la Fuente l'arnau taxa , jo em barallo amb un 7a+ " El chorro " raro no em quedo del canto en el dinàmic després uns pegues poc productius a altres línies .
El tercer dia va tocar psycokiller i techos , es sumaven la tribu del barri , uns quants blocs de fins a 6b+ per escalfar tot a vista i després uns pegues nefastos a psycokiller 7a+ , fatal , les forces no se on les he deixat . Ens movem a techos i allà faig al primer pegue un 7b que ja havia provat un dia sense forces , de seguit un 6c+ molt guapo i baixem al "Vuelo sin motor" , aquest si que surt !!! cau el sol i les forces també , caaaaaap abaix . EL quart dia arrastradero sense forces escalfar en uns bloquillos que hi ha sota del zombienation que l'Arnau vol fer un cop d'ull a la línia , després uns 6c's boníssims i uns peguies a coses més dures però ja no hi ha res d'on treure petroli . Baixem amb els del barri a cazo tanks etc. perquè escalin més però també estan KO .. el repeteixo descalça al primer i després a vista " el gruyere "6c ... grabar la lágrima 6c i La grima 6b ( pegues ultraaa toscos , blocs que fas fluutan a vista i al repetir-los un altre dia no t'enteres de res , algo inexplicable ... però bueno ja està fet , que le den ! ) i poc més . Tornada a Barcelona rebentat i content .


Vídeo que m'ha fet el Aitor amb tot el que vaig grabar d'Albarra hi ha pegues molt dolents a algun bloc , altres no tant . La majoria blocs fàcils que vaig repetir i alguns a vista .

Aquest cap de setmana a la Comarca i Can bruguera . A la comarca escalfar en blocs fàcils després vaig fer "Dharma" 7a en pocs intents i el vaig repetir 3 cops per poder-lo grabar i a repetir els dinàmics que hi ha darrera , bastant carregat de entrenar tota la setmana a provar ayurveda a muerte .. el mètode dinàmic per anar al forat no m'agrada no em paro , el proper dia vaig estàtic :) , Pegue a Samsara amb caiguda amb el peu fora del crashpad hahaha , al segon no perdono .
A Can Bruguera escalfar i després pegue al Parkinson sit , caic al primer i els 3 següents pegues al últim pas de lo sobat que està , li dona el sol i fa calor ... al final enganxo el romo i surto per dalt :) el objectiu del dia ( que no podia ser massa dur ja que estava mooolt trinxat de entrenar i escalar el dia anterior) ja estava complert , ara a que escalin els demés . Després uns pegues a un sostre de 6c , no puc amb el primer pas jajaja que rebentat !!! la resta surt fàcil ... Ja no queda res , cotxe i cap a casa a descansar !!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario