miércoles, 30 de mayo de 2012

Albarracin

Aquest cap de setmana he acabat a Albarracin . En primer lloc donar les gràcies a l'Arnald i Aitor per haver-me portat fins allà i acollit a casa seva , en el fons no són tan mala gent els xavals ... :)

Buuuuueeeeno ... doncs això , dissabte a mig matí carretera rumb a albarra , motivació màxima veient el termòmetre del cotxe marcar 34 graus , la ansia per tocar aquelles regletes i aquells romos perfectes, en aquelles condicions perfectes era incontrolable jajajaja
Quina calor ! el cotxe negre i amb l'aire acondicionat espatllat , la temperatura cada cop pujava més i evidenment no havia dormit més de 4 hores , tot apuntava a un èxit rotund ... Per si fos poc allà ens esperava el Arnald que ja estava cervecita en mano, vaya 2 ens vem juntar. Total amb tots els ingredients per arrassar i després d'uns pitillos i tal vem arribar al sector Parking ... comencem a escalfar i al primer contacte em dono conta de que no hi ha tacte ... no m'ho puc explicar ! com no hi ha tacte , que està passant ?? si són les 6 de la tarda i estem a 34 graus ... quina incoherència .
Escalfant al Parking
Escalfant un dit s'e enganxa i deixo d'escalar , ara si que tinc el completo !!! Escalem molt poc i tornem a casa a fer unes cerveses i quelcom de sopar.

Diumenge el dia es va aixecar igual q l'anterior , temperatures inhumanes , un sol sota el que no duraria més de 30 minuts i gens de vent .. ole tuu !
No passa res , que va a passar ? Després de mil pajareos unes cervesetes i dinar una mica agafem el cotxe i altra cop cap a Albarracin ... són les  17 h i la calor no afluixa ... Aquest cop anem al sector Arrastradero , m'encanta ! ( arrastrades les meves )
El dit segueix inflat i fa una mica de mal , però decideixo ( encertadament ) escalar una mica . La calor em mata , no m'aguanto dels cantos !!! Però passem bé la tarda fent plaquetes fàcils i algun boulder senzill , tot i les condicions horribles va estar bé . El dit a més canya millor anava :)
Altra vegada a casa , sopar i el moment estelar del cap de setmana ,... Torrente 4 , jo Torrentista on els hi hagi no entenc encara com he pogut tardar tant en veure-la . Quin peliculon  jajajaa després de les cerveses i cigarros de rigor i de veure la última entrega del profeta Torrente un video friki x motivar ... Igualet que el que trobariem el dia següent , blocs de granit i neu , temperatures sota zero ... igualet !

Dilluns , calor , calor i calor !! no afluixa ni un segon . Anem altre cop a albarra , sector Techos amb el Aitor , el dit no fa tant mal com el dia anterior, la pell està nova  i les ganes hi són , peeeeeeeeeeeeeeerò .... no m'aixeco d'enlloc !!!! quina frustració més gran , decideixo no provar res que em desmotivi , aleshores em dedicare a provar blocs suaus i anar fent ... i una merda ! ni això nanooo ... quina ruina jajaja
Techos
No vem escalar massa ... però bueno una mica de trote al body ja li va bé . Cotxe i cap al poble , recollir a l'arnald fer l'última cervesa abans del viatge i carretera cap a barna !


Aitor encadenant una placa del Arrastradero

Arnald a la mateixa placa

PD : ara sí , ja no hi ha excuses ... s'ha d'agafar pila que això del bloc està mort !!!

 






No hay comentarios:

Publicar un comentario