viernes, 25 de mayo de 2012

Open Sala Golem i dies de roca .

El dissabte 12 es va cel.lebrar el open de la Sala Golem , i com no amb una reventada de manual allà estàvem . Gràcies al blog m'estic donant conta de que sóc un esportista modelic , sempre vaig sense haver dormit gaire als llocs o amb clars síntomes de haver regat bé la nit anterior .. quin desastre !
Però bueno , allà estava jo amb la meva tonteria a sobre per disfrutar dels 60 blocs que van equipar per la ocasió . Gran feina de la gent de la Golem , 60 blocs són molts blocs !! Per cert la nova estructura em va agradar molt , dóna joc i completa molt la oferta de la sala .
El dia va ser genial un munt de pegues a  tot , la majoria poc productius hahaha però molt divertit , m'encanta provar tants blocs diferents en un espai tant concentrat i mentalment gratuits , com canvia la cosa quan la feina la trobes feta ;)
Total , que de puta mare , bon ambient , bon entrepà i bons blocs ... que dir de la cervesa , on no està bona ? jajajaa un dia genial acompanyat de molta gent que vaig anar trobant i sobre tot de les bouuess Núria i Cela .

Aquí una foto que he " robat " del blog dels de la Golem ... http://elracodelgolem.blogspot.com.es/



I a part de opens i mandangues indoor també hi ha hagut temps per la roca !! ( és el que té tenir 4 feines que no saps d'on treure el temps :p )
Una nit vem fer una nocturna a Can Bruguera , amb millors condicions que a plena tarda obviament però no em va servir de molt ... estic vell !
També hi ha hagut alguna escapada a Savassona amb la gent del barri ...  i aquest cap de setmana cap a Albarracin !!! 

A la ermita de St Feliuet de Savassona



A disfrutar de la calor gent !! que bonic es sobar cantos !!!   
A la platja que fa bò , l'aigua està fresca i neta i ...  visca les dones del país ! 

No hay comentarios:

Publicar un comentario