martes, 23 de julio de 2013

Han passat molts dies des de l'últim cop que vaig actualitzar això ... no recordo tots els llocs on he escalat ni el que ha passat amb exactitut però bé ... farem un intent .
Per montserrat vaig començar a rodar una mica amb la corda escalant al sector el prohibitivo que a mi personalment m'agrada bastant. No el coneixia massa però unes visites darrerament m'han servit per veure que aquelles plaquetes a bloc, a la ombra, sense aproximació etc, són una bona opció.
Després d'aquestes visites al prohibitivo i amb la arribada de la calor mortal, va ser moment d'anar a Mallorca a fer psicobloc i esportiva a tope durant 9 dies, una matada important però molt bona en bona companyia. La illa mola, les xorreres molen, però el que realment mola són les guàtleres ( guatlles ) del restaurant Es cruce, només per deborar com una foca ja val la pena :) :) :) ....
A Mallorca vam escalar amb Pol R., Kati i Aitor i Pol A. que va venir 3 dies a molts sectors : Cala Barques, Santa ponça, Porto Colom, Cova del Diable on sempre és un gust fer uns psicoblocs sobre calcari excel·lent i esportiva a sectors com Ermita de Betlem, un sector proper a Felanitx bastant guapo i Perxes que a mi em va agradar molt.
després de 9 dies, molts pegues, algun encadenament i molta cervesa i menjar tocava tornar a casa, refer-se de l'esforç ( un dia de repòs) i tornar al lio ...
Després d'un dia de repòs i un de plafó hi havia l'Open de Terrassa, vam anar amb Arnald i Aitor, la veritat es que va estar molt divertit, blocs boníssims però les meves forces pels terres... tot i així va estar genial. Allà ens vem trobar altre cop amb Pol R. i Kati, els 2 van passar a la final i van guanyar en les respectives categories en unes finals molt bones on hi havia competidors de molt nivell, unes bèsties !!!
La setmana següent vam pujar un dia a St Benet amb Lluís, Carlos, Pol, Kati, Arnau i Pol Palau que feia molts dies que no veia. Va estar perfecte i em va motivar moltíssim aquella escalada , apartir d'ara fan de St Benet !!!!
Després d'això uns dies de platja i plafó i open a la Golem ... aquí ja vaig tocar fons, entre les meves virtuts no està la de ser un super heroi i vaig pagar tants dies d'escalada i plafó, no em movia ( menys de lo habitual ) i de fet encara ho arrossego.
Però no ens rendim ! uns dies de repòs un de plafó i cap a Rodellar amb la Laia, la Kati i Pol R. Uns dies de perles escalant ( o intentant fer alguna cosa similar als desploms sobats del mascún ) i tranquils per allà disfrutant de la calor i les tempestes. Molts riures i encadenes i pegues inhumans per part d'alguns entre els quals no figuro jajajaja.
I això és tot el que puc recordar, suficient ja que al no tenir gaire interes tampoc cal més ... Només recordar els bons moments que he viscut amb aquesta gent i aquestes activitats i esperar seguir així i si pot ser encadenar alguna cosa ja seria la ostia però tampoc es qüestió de demanar tant !
Sortida Cova Diable

Porto Colom

Derrapan per la Two smoking Barrels

Encadenant a Perxes 

La mateixa via a Perxes 

La mateixa via a Perxes 

No hay comentarios:

Publicar un comentario