miércoles, 7 de agosto de 2013

Això ja és un estiu normal .

Per fi després de massa temps per una cosa i altra he escalat a cavallers, la que per mi és la millor escola del món juntament amb un nou descobriment per mi, Montserrat que fins fa ben poc no coneixia i últimament he visitat i cada cop m'enamora més fracassar a les seves vies curtes i punkis !
A Cavallers uns dies dels bons, bon temps i temperatura comfortable ... hagués escalat més però el primer dia just arribar vam pujar a fer una nocturna de bloc a Cavallers que com em temia va acabar sent un fiasco ... no es pot desafiar a la lògica però nosaltres que en sabem molt ho haviem d'intentar. Després d'intentar escalar fins les 6 del matí i dormir poc i no molt còmode vam anar a passar la tarda a cosdevia, sector que no m'acaba de motivar massa ... però bueno 3 pegues per fer algo amb un mal de pell inhumà i cap a casa .

L'endemà per fi i com hauria d'haver fet des de el primer dia va ser el torn de cavallers per fer esportiva a la ombra , això ja es més coherent i encertat ... amb una son terrible i el cos fet merda no va ser factible pujar pel matí però al mig dia ja estàvem Laia i jo de camí a la pasteleria, passant-les putes per creuar el riu que baixava crescut per les tempestes de la nit anterior ( com si n hagues escalat mai allà no vaig caure en pujar per l'altre accès, que també ho especifica a la guia .. , allà vaig escalar un quinto i un 6a seguits x espavilar-me i que laia tingues alguna via muntada i de cap a dulces fisuras un 7a molt disfrutón que feia un any havia provat un parell de pegues a final de dia per fer el indi i n havia encadenat caient a la reunió . Aquest cop si després de fallar el peu clau muntant-la i oblidar-me'n al segon intent la vaig fer i a casa . Increïble fallar allà però és el que te anar als llocs fet merda i tenir una memòria prodigiosa .
El dia següent va ser el que més vam aprofitar, al matí escalfant al kaos i després a la paret inerte on vaig fer un 7b a bloc que hi ha molt bò i després a la kanalla on Pol R. volia provar un 8a que va planxar in extremis. Laia per la seva part anava escalant amb una motivació poc usual ajajajaa. I de la kanalla cap a casa ...





Per aquí un dia va  tocar pujar al macana, sector bò on els hi hagi  ... després d'uns pateos imperials per que laia veies la zona vam fer cap al sector ... allà li vaig muntar un parell de vies al totxo de les maries i jo escalant al totxo manolito sense forces .. haure de tornar amb més força, caminant menys estona al sol jajaa

Pilón
Pilón
I demà passat cap a cavallers a fundir sola sense pietat !!!!!!!

No hay comentarios:

Publicar un comentario