domingo, 8 de septiembre de 2013

Roca i plàstic

Aquestes setmanes han seguit més o menys igual que les anteriors, escalant als mateixos llocs ( cavallers i montserrat ) i entrenant al plafó una mica per quan arribi el fred ... BLOOOOOOOOOOOOOCCCC !!!!

Per ordre, primera parada cavallers. A cavallers vaig escalar a la pasteleria, placa xalmet i pared inerte. A la pasteleria vaig encadenar una via que em motivava del sector Coca 7b, realment bona, passos de qualitat i en vaig repetir d'altres per anar fent metres. A la placa xalmet estava tot mullat aixi que vem escalfar en un kinto i un 6b mullats que ja havia fet feia uns estius i ens vem moure cap a la inerte. No em vaig moure massa, estava rebentat però vaig provar un pegue a Mi muñeca preferida 7b i després vaig encadenar una de les millor línies que he escalat mai, la Directa americana 6b boníssim, llarg amb una bavaresa divertidisima.
A Coca 7b

A montserrat he estat al totxo del rasta amb gaspar on vaig fer un 7b+ que hi ha i que no se el nom i al totxo del Macana vaig fer l'energúmeno 7a+ maquíssim que també va encadenar Simón P.



Simón a Energúmeno
7b+ totxo rasta

I també vam anar amb Pol R. i Simón P. a el Castell de les Dames, sector que no coneixia i que em va agradar mol, un mur fanàtic amb vies de qualitat ( si més no les que vaig escalar ) i lleuger desplom. Per escalfar vam encadenar un 6c+ molt bò amb una bavaresa al principi i després vam provar un 7b+ que hi ha a la dreta, però els 7 dies seguits de escalar i entrenar van poder amb mi i em vaig  inflar... pel proper dia.
Per la seva banda Pol R. va acabar de pulir 2 vies que li quedaven per fer amb la facilitat habitual.

I ara uns dies de plafó i a veure on es pot anar !

No hay comentarios:

Publicar un comentario